#16 2012-03-27 19:27:17

Szeherezada

Gość

Re: Ricerky

Nom. Do tego opka mam jeszcze trochę daleko. Aj tam, aj tam Jesteśmy dwiema różnymi osobami, więc raczej na pewno nam wyjdzie inaczej. W razie czego przynajmniej nie będziemy się spierać, że któraś ściągnęła pomysł od drugiej

 

#17 2012-03-27 22:47:57

marina1318

Gość

Re: Ricerky

Extra! Jesteśmy wielką grupą maniaków i nie chcemy rozłamów!

 

#18 2012-03-28 16:44:23

Szeherezada

Gość

Re: Ricerky

No właśnie! Jesteśmy, w sumie, trochę jak rodzina! Co z tego, że nigdy nie widziałyśmy się w realu XD

 

#19 2012-03-28 18:15:14

marina1318

Gość

Re: Ricerky

Wielka rodzina maniaczek pingwinów! W sumie,to możnaby skołować jakiś czat i pogadać porządnie ...

 

#20 2012-03-28 23:05:35

 Angie Kowalski

Pani Kowalska

42507333
Skąd: Inowrocław
Zarejestrowany: 2012-03-01
Posty: 5012
Ulubiona postać z PzM: Kowalski
Ulubiony pairing z PzM: Skitka
Znienawidzona postać z PzM: Doooooris !
WWW

Re: Ricerky

W sumie to kiedyś mogłybyśmy zrobić zjazd dziewczyn z filmweba
Ja,Marina,Szeherezada,Mika,Flutterlie i parę innych dziewczyn. Mogłoby być fajnie!


Zapraszam na bloga:
http://angelika-smigielska97.blog.onet.pl/
Czasami ostatnia rzecz jaka nam pozostaje to NADZIEJA
Poszukuję Bożydara Kowalskiego ;p

Offline

 

#21 2012-03-29 07:39:10

marina1318

Gość

Re: Ricerky

Tylko gdzie?

 

#22 2012-03-29 16:52:46

lisek696

Gość

Re: Ricerky

a ja jestem jak duch tudzież jak wiatr i nie mógłbym przyjechac

 

#23 2012-03-29 18:10:20

marina1318

Gość

Re: Ricerky

Ou,szkoda Ale fajne byłoby takie spotkanie,może gdyby zorganizować jakiś zjazd o pingwinach albo poszukać takiego...

 

#24 2012-03-29 18:32:18

Szeherezada

Gość

Re: Ricerky

Nom. Gdzie mieszkacie? Tow wybrałybyśmy takie miejsce, co każda by miała w miarę blisko
Ostatnio mnie nawiedzają myślo-marzenia (fajna myśl, która staje się marzeniem ), że was zaprosiłam na noc XD

 

#25 2012-03-29 18:54:05

marina1318

Gość

Re: Ricerky

O,fajne! Ja mieszkam w Katowicach,a Wy? Bo teortiko to u mnie by się dało imprę skręcić ;D

 

#26 2012-03-29 19:02:46

Szeherezada

Gość

Re: Ricerky

Heh, ja w małej wsi, koło małego miasta, z 40 parę km od Kielc.
Wpisz sobie w zumi Młynek Nieświński, to może zobaczysz mój dom XD Zjedź trochę za drogą w dół i ostatni dom (po tej stronie drogi u góry) przed brakiem zabudowań, to ja Trójkątna działka

 

#27 2012-03-29 19:04:52

marina1318

Gość

Re: Ricerky

O,a wpisz w google maps Katowice Ochojec Koników Polnych to taki duży dom z żywopłotem i czerwonym dachem to mój

Ostatnio edytowany przez marina1318 (2012-03-29 19:05:17)

 

#28 2012-03-29 19:15:51

Szeherezada

Gość

Re: Ricerky

Widzę Masz ładny... dach XD

 

#29 2012-03-29 19:18:14

marina1318

Gość

Re: Ricerky

-,- Ależ dziękujmę

 

#30 2012-03-29 19:23:58

Szeherezada

Gość

Re: Ricerky

Nic więcej nie widzę. Żywopłot też śliczny
A tak na serio, może kiedyś w lato?

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xnarutoxshippudenx.pun.pl pokemon kod na surf www.ugamella.pun.pl www.yakuzaclan.pun.pl księga salamandry wikipedia