Forum o Pingwinach z Madagaskaru

Forum o Pingwinach z Madagaskaru


#1 2014-12-03 14:08:21

werka

Początkujący

Zarejestrowany: 2013-11-10
Posty: 15

prezenty na gwiazdkę

Myślałam ze wraz z rozwojem komputerów konsole do gier znikną całkowicie. Jednak po wizycie z markecie z grami zauważyłam że mają się one całkiem dobrze. Przystosowane do gier i współpracy z różnymi urządzeniami chyba ciągle są lepsze niż laptop, czy komputer stacjonarny. Nie znam się na tym, ale czy gry nie są produkowane wyłącznie pod daną konsolę? Na przykład http://www.mediamarkt.pl/gry_xbox-360 na konsolę Xbox 360. Nie widziałam wśród gier "Wiedźmina"  .  Teraz nie wiem czy lepiej jak komputer czy konsola ?

Offline

 

#2 2015-04-22 11:25:52

hubala

Zbanowany

Re: prezenty na gwiazdkę

A wiecie że XBOXa to nie tylko fajna zabawka, ale wygląda na to, że urzadzenie Kinect od XBOXa moze stac sie swietnym skanerem 3D. Trzeba z uwaga śledzić temat bo za niecałe 600 zł można mieć całkiem fajny skaner porównywalny np. ze skanerem David laser, a przecież  David laser jest jakby nie było dużo droższy...
Skanowanie 3D jest jednym z narzędzi inżynierii odwrotnej stosowanym przy modelowaniu przestrzennym. Inżynieria odwrotna, nazywana także inżynierią wsteczną, jest to proces polegający na odtworzeniu istniejącego obiektu poprzez zastosowanie odpowiednich technik pozwalających na pozyskanie parametrów bezpośrednio z gotowego produktu. Celem jej stosowania jest np.: wykonanie odpowiednika,  zapewnienie współdziałania z innym obiektem, modyfikacja już istniejącego przedmiotu.